DesiranHati

Hati dan Akal Perlu DiSatukan

AKU

aku ni susah sikit orn nak faham.kalau setakat sekali tgk mesti kata aku jenis sombong. ye lah, aku bukan senang nk berborak dengan org kecuali bila aku tgk dia tu semcm aku gak.kalau yang jenis eksyen,sombong tu, minta maaf la.
kalau org yang dah mula kenal aku, dia akan faham la jiwa aku mcmana. dia akan terima apa sebab sikap aku sebelumnya. aku ni jenis yang x tau nk belagak……..main mana dan je.pakai pun kira tutup aurat je,,,,,,,hahahahahaha. x pakai kopiah la…………blom masa lg kot.hahahahahahahaha…………………..
kalau dah kenai aku………..tau la depa mcmana aku………jenis x kisah.hantam je

aku ni plak jenis yang x boleh kesunyian……….sejak dari dulu lg. mesti ada kawan.kalau p mana pun kena ada kawan.x reti nak p sorang.so……..aku agak pemalu.kalau p makan mesti ada teman. biar aku belanja x pa.nk mkn sorang2…….sori la.

kalau sunyi juga aku boleh buat mcm2 yang x terpikir oleh org lain.ada la org akan jadi magsa aku. temankan aku.

tu la………..org x cukop singgit pun bleh jd teman aku. mcm ari tu….aku dok makan sorang…ada sorang makcik mai dok kat meja aku makan. dia ni nk kata gila pun ckp ok je.kdg2 tu mcm x betol je…………lantak la.janji dia ckp melayu…aku faham. dia dok cerita kat aku yg umah dia kena pecah.abis brg dia kena curi…………dahsyat btol la pencuri nih.

dia dok panggil aku tuan. dia nk buat pembedahan mata. mata dia kelabu.x nampak sgt. tp yang heran, dlm mata dia kelabu tu, dia leh ckp aku handsome……….hahahahahaha……..tanya lak tu…awek ada ka. isk org tua nih………..nk jack aku la tuh. x palah.

dia kata x da duit nk makan,nk bli brg umah.aku bg la dia duit….dia amik msk lam bajunya. dah mkn aku pun nk balik. dlm dok jalan tu dia p chum ygn aku ….. aduh maluu oooooooo. org tua chum tgn org muda………….suma org tgk aku.aku buat bodo je…………mmg dr tadi suma org dok tgk aku dok melayan dia….lantak la.dia makhluk tuhan juga.dia pun x mau jd mcm tuh……….

aku pun msk lam kete…..dia mai kat tingkap……….tanya aku.”tuan, no keta tuan ada naik ka” aku ckp “dok naik tiap ari” hahahahaha……..aku kata kat dia, duit tu bli makanan bukan bli nombor………….kacau btol org tua nih…………apa nk buat.dugaan tuhan pd dia. aku pun blah mcm tu je………..aduhhhhh

16 November 2009 - Posted by | Uncategorized |

2 Komen »

  1. hehehe. kita kenal awak.taulah awak mcm mana. anyway thanks pasal akak b tu.

    Komen oleh melody | 16 November 2009 | Balas

  2. TING TONG

    Komen oleh melody | 19 November 2009 | Balas


Tinggalkan Jawapan

