DesiranHati

Hati dan Akal Perlu DiSatukan

HATI

aku terus d selebungi rasa kosong.hari2 yg dilalui semuanya kosong.apa yg aku cuba cari masih lagi gagal untuk d perolehi. entahlah mungkin aku ni masih mengharap dan terus mengharap……….atau aku berdepan dgn bayang2 yang menyerupai. hanya boleh d lihat tidak untuk disentuh apa lg memiliki………..mungkin juga mimpi……….
adakah aku masih d landasan kenyataan.tp aku yakin aku masih dalam sedar. aku cuba untuk membaiki luka. tp ubatnya amat pedih untuk ku tahan.biarlah..mungkin luka akan baik dengan semdiri.semuanya dengan kuasa Allah……….tp aku bersyukur, aku masih dpt berdiri dengan baik tanpa perlu disokong oleh sesiapa………..
mungkin telah menjadi lumrah…..aku ibarat badut yg hanya menghiburkan org tp sebaliknya tiada siapa yg tahu…………….aku pasrah.

20 November 2009 - Posted by | Uncategorized |

2 Komen »

  1. tiada paksaan. hati ini juga paham. hati ini juga berserah.

    Komen oleh hati | 20 November 2009 | Balas

  2. awak seorang yang sgt baik. bbaik sgt sgt. susah nak jumpa org mcm awak. kita bertuah kerana kenal awak. pernah mendapat tempat dihati awak. kita akui kita rindukan kemesraan kita yang dulu. a’ah boleh buat kita tersenyum suka. indahnya kenangan itu. carilah seseorang .awak berhak mendapat yg lebih baik , sempurna. kita akan sentiasa doakan kebahagiaan awak

    Komen oleh aisyah | 22 November 2009 | Balas


Tinggalkan Jawapan

