DesiranHati

Hati dan Akal Perlu DiSatukan

TATAU NK BUAT APA

ari ni aku tatau nk wat pa.aku mulalah jd gila2.aku p supermarket……cari barang makan. bila dah siap suma aku cari. aku pun soronglah troli ke kaunter untuk membayarnya. budak pompuan kat kaunter tu pun scan lah tanda harga. bila dh siap, dia pun ckp jumlahnya…..aku wat bodo je. kuarkan duit sikit je. aku ckp duit x cukup………..boleh tawar ke. budak kat cashier tu dah glabah. mana leh tawar bang. aku ckp kat kedai cina luar tu bleh tawar, saipa kat cni x bleh. dia semakin gelabah………x bleh la mcm ni bang…………abg kena bayar ikut harga tu. aku ckp bg la kurang ckit……duit x da ni. suma org tgk aku. aku wat bodo je. mesti org ckp aku ni gila pa minta tawar kat supermarket……….kat ctu dah Q, ramai org nk byar. at last aku pun bayar. lega rasanya budak tu. hahahahahahah
tak da kejer…………….

25 November 2009 - Posted by | Uncategorized |

1 Komen »

  1. memang suka sakat org. tak berubah.

    Komen oleh gadis kat supermarket | 25 November 2009 | Balas


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: