DesiranHati

Hati dan Akal Perlu DiSatukan

RINDU INI

dah 2 bulan dia pergi meninggalkan aku.tp aku masih lagi tidak dapat melupakannya.krnangan bersamanya tetap segar dalam sanubari ini.aku menjadi terharu mengenangkan semua memori itu.hanya itu yg dapat mengubati hati ini dari kerinduan.tiada lagi senda gurau, tiada lagi hari2 indah.aku begitu rindu padanya.rindu sangat2……….apa yang harus aku lakukan untuk meredakan semuanya ini.aku tidak bernasib baik seperti org lain.dia pergi tidak kembali lagi………musnah segalanya…….hancur berderai semua impian laksana istana pasir di pukul ombak ganas…….tp aku reda ketentuan ilahi…..sumanya adalah takdirnya.
apa pun aku tetap membekalkan dia dengan sedekah jariah agar dia dapat mengetahui bahawa aku masih lagi mengingatinya.biar dia tahu bahawa segalanya aku buat untuk nya.itu saja yg aku mampu buat…………..
aku doakan agar dia di tempatkan dikalangan org2 yg mendapat rahmat ilahi
amin

16 Februari 2010 - Posted by | Uncategorized |

Tiada komen.

Tinggalkan Jawapan

