DesiranHati

Hati dan Akal Perlu DiSatukan

JIWA INI

jiwa ini semakin kacau……..tiada siapa yg dapat mententeramkan jiwa ini.aku semakin tertekan……walaupun pada zahirnya aku nampak seperti biasa…….entahlah.aku cuba untuk menyandarkan kemesraan tetapi aku tak mendapat sepertimana yang dihajati.kau telah membiasakan diri ini dengan kasih sayang,kemanjaan, dan sebagainya.sekarang aku yang menanggung semuanya.tiada insan yang dapat melakukan apa yg telah kau lakukan.mereka tidak dapt memahami jiwa ini,aku cuba menyelami untuk mengikut arus tp x berdaya.aku tewas diperjalanan.
biarlah hari2 mendatang……..dan aku akan tetap aku………….biar aku sendiri sambil ditemani kenangan yang telah kau tinggalkan.biarlah aku dengan perasaan ini………….aku tidak mahu lg menjadi pengemis untuk mencari kebahagiaan seperti yang pernah kau berikan dulu.biarlah dengan apa yg pernah ku kecapi. cukuplah………biarpun seribu yg berjanji tp x sama dengan dirimu.aku x mahu dijanjikan seperti itu lagi.jiwa ini akan menjadi semakin parah.walaupun aku cuba untuk berkorban tp tiada sapa yg akan memahaminya………..sesiapa saja akan mengatakan bahawa dia juga turut memahami apa yg aku rasa….tp hakikatnya TIDAK.apa pun biarlah aku seperti ini.”biarkan siluncai terjun dgn labu2nya”

17 Mac 2010 - Posted by | Uncategorized

Tiada komen.

Tinggalkan Jawapan

