DesiranHati

Hati dan Akal Perlu DiSatukan

KENANGANKU

Awak tak htr email dulu biar lia yg htr dulu.Lia pagi ni bangun dengan penuh semangat.Dengan penuh ceria. Sampaikan lia lupa yang lia punya sakit/Terima kasih wak atas semangat yang awak bagi kat Lia.

Wak terima kasih kerana hadir dalam hidup lia.Lia amat menghargainnya.Lia sentiasa berdoa semoga lia dipanjangkan usia dan dipertemukan jodoh dengan awak.Andai tiada jodoh kita lia terima, sekurangnya lia pernah kenal dengan seseorang yang amat sayangkan lia.Sanggup berkorban untuk lia.Terima kasih sayang. Lia amat hargainya.Andai lia pergi dulu, kenangan bersama awak akan terpahat kukuh disudut hati lia. Kenangan itu akan lia bawa bersama.Sekurangnya ia pernah membuat lia bahagia, tersenyum , suka.

Lia tak tau sampai mana usia Lia.Andai panjang lagi alhamdulillah.Andai 3 bulan lagi, lia akan tinggalkan semuanya insan yang lia sayang termasuk diri awak yg berjaya mengetuk hati lia.Awak lelaki yang baik wak.Andai kita tiada jodoh lia harap awak akan bertemu seseorang yang akan menyanyangi diri awak seadanya.Satu Lia pinta jgn lupakan lia.Letakkan nama di hati awak.Walaupun sekecil cuma. Insyallah lia akan cuba melawan penyakit yang lia ada walaupun ia memang menyakitkan diri ini.

Awak.lia sayang awak sangat-sangat. Sangat-sangat.Lia harap suatu hari nanti kita akan berjumpa jugak.Kalau tak di dunia biar biarlah di akhirat sana. I MISS U and I LOVE U SO MUH. U MEANS EVERYTHING TO ME.

Salam sayang dari sayang yang jauh

lia

24 Mac 2010 - Posted by | Uncategorized |

Tiada komen.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: