DesiranHati

Hati dan Akal Perlu DiSatukan

MANJANYA

salam my luvly brother.apa kabar abang. harap abang sihat hendaknya.kami semua sihat je kat sini.abang raya mana raya ni bang.adik beraya dekat teluk intan n taiping. hehehehe. sonok dok sini ye bang. tu pasal akak nur suka. akak ila pun suka dok sini. adik ngan akak ila hari hari g tesco. nasib baik akak bagi kuar.

akak nur makin comellah sekarang.perut dia dah nampak sikit. sonok adik nak dapat anak buah.tapi siankan anak buah adik nanti takde ayah.takpe adik yakin akak nur leh jaga dan bagi secukupnya kasih sayang dan didikan pada anak anaknya. adik tanya akak. nak baby lahir mana? putrajaya,taiping, sarawak? akak nur gelak. kalau akak nak bersalin kat kedah leh.bingung adik.apa kaitan kedah lak ngan dia. yelah arwah ayah kat org kedah. kalau lahir kat sarawak byk keistimewaanya. Hehehehe.Jauh berangan dah adik.

Abang bila balik taiping. Nak jumpa abanglah. Jgn g tahu akak kita jumpa. Adik ngan kak ila je nak jumpa abang.Kalau akak nur jumpa abang mau dia beranak time tu jugak. Heheheheh.Jahat tul adik.

Akak ila sekarang oklah nampaknya.Sian dia.Yang paling sian akak nur lah. tengah pregnen ke sana kemari. Dia cakap kat adik kadang kadang dia lupa dia tgh ngandung. Kalau dia dah tido bang tak sedar sedar dah sekarang.abang kahwinlah ngan akak. ada jugak dia teman.sian dia tau bang. adik pun ada abang yg sproting moting mcm abang. kita leh jadi bestfriend. hehehehehhe

oklah abang.tak nak kacau abang banyak banyak. jgn gelak lebih lebih tau.akak nur cakap abang suka gelak kalau tgh suka. kalau tgh marah sendiri mau ingat kak nur cakap.GARANG.HAHAHAA.GARANG KE BANG. Adik janji takkan buat abang marah pada adik.Pada akak nur ngan kak ila leh.

24 Mac 2010 - Posted by | Uncategorized |

Tiada komen.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: