DesiranHati

Hati dan Akal Perlu DiSatukan

perasaan ini

aku masih lagi terkenangkan masa-masa indah bersamanya. gelagatnya membuatkan perasaan aku bertambah parah. aku merinduinya………..suaranya.gelak tawanya. kemanjaannya dan segalanya. aku senang sekali dengannya………..apakah aaku akan memperolehi semula semuanya itu………terlalu singkat tuhan memberikan aku ruang untuk bersamanya. segala macam rintangan telah aku lalui bersamanya…….bermacam-macam dugaan yang dihadapinya. ya dia seorang yang tabah. aku bangga dengan semangatnya walaupun kadang kala dia seperti akan tewas. tapi dia tidak pernah menyerah dengan begitu mudah. dia akan bingkas untuk menghadapi segalanya.
aku doakan dia akan mendapat rahmat dan dimasukkan ke dalam golongan orang-orang yang beriman…………

22 Oktober 2010 - Posted by | Uncategorized |

Tiada komen.

Tinggalkan Jawapan

