DesiranHati

Hati dan Akal Perlu DiSatukan

Kenangan Bersamamu

tanggal 14 dis genaplah setahun kau pergi meninggalkan aku.pemergianmu amat ku rasai.kenangan bersamamu masih segar diingatan dan sukar untuk dilupai.setiap detik kenangan itu bermain difikiran.aku rindu akan telatahmu yang manja.aku rindu suara manjamu yang sentiasa menemanimu.kekadang aku sukar untuk mempercayai bahawa kau telah pergi.aku seolah baru sahaja bersamamu dan akan sentiasa bersamamu.hilai tawamu masih lagi menghantui fikiran.
liah, kau adalah insan yang sangat sempurna. kerenahmu tiada lagi.aku rindu segalanya………….

24 Disember 2010 - Posted by | Uncategorized

Tiada komen.

Tinggalkan Jawapan

